Laleli Engineer_mother aynısı bizde de olmuştu hava çok sıcaktı o dönem. Doktora söyledik çok sıvı kaybından olur çok dedi. Çok terliyordu kızım neredeyse hiç çiş yapmıyordu. Şimdi düzeldi ama
Yusufunannesiaybuke Engineer_mother benim oğlumdada oluyordu turuncu bir sekilde tam pipisinin oldugu yerde oluyordu başka yerde yoktu isralde kristal oldugunu onunda su tüketimi olmadıgından falan demişti zamanla geçer dedi 5. Aydan sonra hiç görmedim