Damla3801 Bebeğim 7 aylık 2 haftadır pişik kırmızı parlak renkte öyle küçük küçük kabarcık yok Ek gıda alıyor ama öyle ilk kez aldığı yediği bişey yok Doğduğundan beri ilk kez oldu pişik Bi de diş çıkarıyor bitanesi patladı bile dişten olabilir mi acaba
amansallagitsin Damla3801 olabilir zeytinyag surun ve 5 dk altini baglamayin surekli alti hava alsin kj kisa surede pisik toparlar. Yani her altini actiginizdw 5 dk hava alsin
kbrzkn Damla3801 benim bebeğiminde bir süredir geçmiyordu kabar kabar olmuştu Hametan sarı tüplü kremi kullanıyorum 2 gündür toparlamış hemen kızarıklıklar birkaç güne geçer diye düşünüyorum, geçmiş olsun 🙏🏻
Gizemkocar Damla3801 sari hametan arti tryosd karistirip surun aninda duzeltiyo..yada varsa bepantholun onarici kremini..zeytinyagi filan surmeyin zaten asidigini bilmiosunuz daha cok pisik olabilir
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Damla3801 ben advantan isimli krem kullandım 2güne hall etti birşeyi kalmadı.Doktor tavsiyesi ile.2günden fazla kullanma
amansallagitsin Woman35 hayir benm kizimda ilkez cok kotu pisik olmustu zeytinyag surdum ertesi gun cok az kalmisti pisik zaten doktorda der zeytinyag sur die hava alsin acik kalsin die
tarcinnn Woman35 annem zeytinyağını ocakta bi tık kaynatıp soğutuyor öyle sürüyor. İlk hafta oldu. Bir de ben mustela kullanınca pişik oldu bepanthol sürdüm her alt değişiminde biraz açık bıraktım geçti. Krem kaynaklı olabilir mi?
Birgocmenkustuo Kantaron yağı da iyi geliyor pisige ama bebeklere uygulanıyor mu bilmiyorum. Sudokrem çok rahatlatıyor, islak mendil kullanmayın asla ve ilik su ile yıkayın her almanıza. Kurulayın biraz havalandıran ve kremleri kapatın.
Woman35 tarcinnn bilemiyorum post sahibi değilim 😅 ama bez. Islak mendil dediğiniz gibi kremle de ilgili olabilir