Patilimom alerji mamasını 3 haftadır kullanıyoruz, bende dikkat ediyordum ama baktım düzelme yok dedim herhalde fark etmeden kaçıyor birşeyler. Ve artık bebeğime zarar veriyorum hissine kapıldım çünkü kakasını yaparken kıpkırmızı oluyor çok zorlanıyor, her seferinde de bu durumla karşı karşıya kalınca insan ister istemez üzülüyor. Tekrar emzirmeye başladım ama bu sefer daha dikkatli olmaya gayret ediyorum inşallah doktora gidince de daha sağlıklı birşey söylerler bize