Aşılardan yalnızca verem aşısında özellikle yıkamayın derler , ki yapıldığı günden sonra 3 gün beklemeniz gerekir. -72 saat bekleyin bende oyle yapmıştım gun olarak dolmamıştı ama çocuk cok rahatsizdi. 72 saat tam dolmasını bekledim ve o gun cok hızlı yikayip çıkardım ve koluna strec yapmistim her ihtimale karşı 😊 ama sizin biraz erken bence su an daha 2 gün olmus cunku yaptirali