Bugün bebeğim 3 günlük olacak sutum yok denecek kadar az ama bebegimi her fırsatta emzirmeye çalışıyorum sutum gelmese bile. Sezeryan oldum 2 gün aç kaldım onunda etkisi var tabiki.. her saat başı emzir dedi hemşire ama her saat başı uyanmiyor maalesef 3 saatte bile 30 ml mama ver dedi onuda tam bitiremiyor bebeğim yarım yarım içiyor 15 ml kadar bende sık sık vermeye çalışıyorum.. acmi kalıyor acaba kafama takiliyor uyuyor öyle aglamiyorda acikmis gibi ne yapacağım bilmiyorum