Oğlum 12 ay 21 günlük. Gece uykularımız güzeldi. Ama bu gece on dakka da bir ağlayarak uyandı. Biraz pış pış yapıyordum susuyordu sonra yine ağlıyordu. Sabaha kdr binlerce kez uyandım uyudum. Kafamın içi kazan gibi. Dün doktora gittik dişler geliyor dedi. Bı diş sancısı böyle mi oluyor sizinkiler de mi gece aralıklı ağladı. Kaç gündür huysuz iştahsız ama gece uyuyordu. Sizce patladığı için mi gece bu kdr ağladı. Ağzını açıp bakamıyorum. Kaç gün sürüyor bu patlama…