Yesimbarlas19 Arkadaşlar merhaba şimdi kaynimin nisanı var ve o güne tam adet zamanım çakışıyor aranızda adet geciktirici hap kullanan var mi hiç ne gibi yan etkileri oldu kaç gün geciktirdi
Papatya-ya Yesimbarlas19 içtiğin sürece geciktiriyor ama kayninin düğünü varsa var neden içeceksin ki ağrılı mi geçiyor adet doneminiz ben balayina gideceğim için içmiştim amaaan içmez olaydin hapı bıraktığın zaman 2 3 gün içinde oluyorsun ama varya amaaaan aman aman allahim kıvran kivran kıvran sabaha kadar 1 Gr uyumadim ağrıdan çok kötü ağrıyor olunca
ezgicomert Yesimbarlas19 bende kullandım bıraktıktan 3-4 gün sonra adet oldum gayet normal her zamanki gibi geçti
kar_kristali Yesimbarlas19 canım 1 tatlı kaşığı tarçını hergün suyla iç. Hem zararsız birşey hemde doğal. Adetin gecikir tecrübeyle sabit🥰
Nilunas Yesimbarlas19 ben balayında kullanmıştım primolut muydu neysi eczacıya söylemiştim onu vermişti her an adet olacakmış gibi ağrı yaşadım bırakım ertesi gün hastalanmıştım
Yesimbarlas19 Papatya-ya ya normalde asla kullanmam böyle şeyleri ama şehir dışında nisan ve yolda falan rezil olurum hem cok sancılı geçiyor hem fazla oluyor bebek var yanı sıkıntılı geçer diye.
Simayelisa Papatya-ya bence kişiden kişiye değişiyor olabilir ya çünkü benimde düğünüme denk geliyordu adetim içtim balayı vs diye balayinin bittiği gün bıraktım içmedim artık ordan döndükten iki gün sonra adet oldum ve her zamanki gibiydi hiç fark yoktu 🤭
Yesimbarlas19 ezgicomert cok teşekkür ederim yanı sürekli mi kullanmak gerekiyor yoksa birkere içince iki uç gün uzatıyor mu
Yesimbarlas19 Simayelisa aynen benim zaten normaldede sancılı geçiyor bi değişiklik olmicak yanı sonuç olarak kesin geciktiriyor dimi