2lokummannesiii Her gece nerdeyse çişini kaçırıyor. Son zamanda böyle oldu. Hiçbir zaman da bağırmadım eğitim verirken. Anlamış değilim. Neden yapıyor niye böyle anlamadım. Haziran başı gibi öğrenmişti. 🥺🥺işin kötüsü üstünü değiştirirken ağlıyor kriz geçiriyor.
2lokummannesiii Asyos1234 evet bez bağladım şimdi öğle uykusunda. Çünkü gece kaçırdı uyandı uyumadı yorgun diye kalkamayıp kaçırmasın diye. Çok kafama takılıyor niye böyle anlamıyorum.
Asyos1234 2lokummannesiii alışır üstüne gitmeyin gece bez bağlamak büyük bir sorun değıl kocaman çocuklar bağlıyor bide öyle düşünün bir kaç ay daha verin ama anlatın ona iylikle her seferinde
2lokummannesiii Asyos1234 bıgün öğlen hafif kaçırıp kalktı çişim var deyip ve inanın üstünü değiştirirken kıyameti kopardı. Bağırdı vurdu çığlık attı. En sonunda ağlamaya başladım. Lütfen uyurken çişini söyle oğlum diye yalvardım🥺