Betul-08 bende ilk başlarda yastık koymuyordum. Ama 3 kere tıkandı. Kustu ve boğuluyordu , burun aspiratörü de yoktu evde acil e yetiştirmiştik orda açmışlardı. Sonra yastık koymaya başladım. Yüksek değil ama hafif kafası az yükselecek kadar , kendim evde yaptım diktim elyaf doldurdum azıcık içini. Şimdi 19 aylık şükür bir sıkıntımız olmadı. Yastıktan sonra Birdaha tıkanmadı. Gelcek ay oğlum doğacak Allah nasip ederse aynı şekilde ona da yapacağım. Önermeyenler kendi bebeklerine baksınlar , yaşadıklarımı bir ben bir Allah biliyor