Oğlum 19 aylık ilk olarak iki gece önce çok az yatağına kusmuştu. Bu sabahta mamasını içtikten sonra neredeyse hepsini fışkırır tarzda çıkardı ağız ve burundan. Daha önce hiç kusma sorunumuz olmamıştı. Doktoruna yazdık kusma önemli hastaneye götürmenizde fayda var yazmış. Çok endişelendik bizde. Tekrar olmadı kusması. Mamasını içtikten sonra beşiğinde sallanmıştı ondan olabilir mi sizce ya da yediği bir şeyden