13 aylık oglum iki üç gündür inmek bilmiyor 37.5 ateş te ne yapmam lazım ilk defa ateşlendi aferin şurup verdim birazcık düşüyor gene çıkıyor öksürüğü var kusacak gibi yapıyor öksürüken bogazi acıyor büyük ihtimalle daha fazla çıkmıyor ateşi dünden beri takipteyim en fazla ne yapmam lazım ya nasıl normale döner doktora da goturmedim gene aferin verir başka napcak ilk defa başıma geldi ya