Yazınızı gözlerim dolarak okudum çünkü ben de öyleydim. Bakardım nefes alıyor mu diye. O günler geldi aklıma… Ne çok isterdim sizin günlere dönmeyi.🥺 Evet çok zor olabilir yenidoğan ama vakit bir daha gelmiyor, çok çabuk geçiyor. Ne çabuk dokuz aylık oldu kızım… 🥺❤️Bebeğinize sımsıkı sarılın. Kucak bağımlısı olmaz korkmayın inanın sarılın. Hayırlı uğurlu olsun güle güle büyütün bebeğinizi. 🥺💕