Annesiballisiii ya ilk mamalar öyle oluyor almayınca bebek maalesf çöp oluyor netten de baktım ben belki her mama farklıdır ama 10 gün falan da çok az oyle bir mama varsa kullanmayın derim benm ikiz yiğenlerm anne sütü almıyorlardı 7 8 günde 1 kutu mama bitiyordu yani 10 gün imkansız varsada dikkat etmek lazım demekki