Tutmak değilde kavramak diyelim.bebeklerin kavrama refleksi doğuştan vardır ki zaten bebeklerin gelişimine katkı sağlayan da ilk 6 ay süren bu refleksif hareketler.tabiki bilincli sekilde oyuncagi hadi tutayim sallayayim yapamaz.kisa süre tipki sizin parmağınıza yaptığı gibi kavrar sonra avucunu geri açar bu kadar.