YuliEla
Kızlar afacanlar ne durumda? Her bebeğin gelişimi farklıdır neler yapıyorsunuz bebeklerinizle?
Biz hic durmaksizin tüm gün tüm evi emekliyoruz 🤗
Hadi,gel,baba,dede kelimelerini söylüyor.
Bi yere tutunup ayağa kalkıyor yan yan 1 2 adim atıyor, ellerinden tutarsak adim atabiliyor.
Hic disimiz cikmadi 🙁
Uyku sorunumuz yoktu taki bir kac haftaya kadar, uykuya dalaeken bi anda aglamaya basliyor kalkip emekliyor sebebini cozemedim. Memede uyuyor bunu degistiricez bu hafta kafaya koyduk.
Pütürlü gıdaları pek sevmiyor, yoğurt kofteyi seviyor bir tek.
Sebze meyve püresi favoriler.
Sarki soylememi ve ses cikarark eslik etmee bayiliyor en sevdiği oyun bu suan.
Ne bulsa agzina sokuyor,kitap.kenarilarini.kemirip bogulma tehlikesi yaşıyoruz hepsini kaldirdim en son 😅😧
Aklima gelenler bunlar ✌