Mhlkoyku 4.aya bastığımızdan beri memeyi görünce basıyor çığlığı bu sabah artık tutamadım krndimi bende ağladım.🤦♀️ O 5 parmağının 5inide ağzına sokup cork cork emiyor. Beni emmiyor. Allah aşkına ne zaman bitecek bu. Umaraım 5.aya bastığımız gün bitiyordur😩😩
Gorursensoyle Mhlkoyku henüz 4 olmadık biz de öyleyiz mememi tutmuyor ağlamaya başlıyor sinir oluyor onla beraber ben de deliriyorum el yumruk şeklinde hep ağızda cok cok 😞 atakdır inş ve geçicidir
Bercemdila65 Mhlkoyku benim bebeğim doğduğu ilk 10 gün mememi hiç tutmadı aç olmasına rağmen biberonu tütüyordu şimdi 5 aylık olacaz öyle bir sorun yaşamadık ama şu var sol göğsümü kesinlikle gündüzleri almıyor hep sağ göğsümü alıyor çok aç olmadığı sürece solu hiç almıyor vermeye çalıştığımda da basıyor çığlığı genelde akşam uyurken solu veriyorum 😊
EmineGneDemir Mhlkoyku biim 2 hafta falan sürdü geçti şimdi çok şükür emsin diye zorlamayın acıkınca zaten saldırıyor.
Sanemikom Mhlkoyku maleeef canım :( 4.ayda başladı benımde. Ayakta, yürüyerek, yatarak, zıplatarak bugünlere geldık ama çok yıprandım:( yaşayan bilir. Evden dışarı çıkamaz oldum :(
sevcan benımkıde oleydı bırden geçti 4 ay 9 gunluğuz. uzun zman sonra ılk defa dun aksam yaptı genelde akşamları yapıo zaten. bende 3 saate cıkardım aksam emmesını genelde 2 saatte bır emzrıorum ozman. ozman yapmıo. yılmadan ayakta falan emzrıorum.eller parmaklar hep ağızda evet ama doktor müdahele etme bırak emsın ellernı demıştı. açlıktan dıılmiş
ELa Bizde 2.5 aylığız 3 4 gün meme reddi yaşadık memeyi görünce çıldırıyor doktora götrdük gaz problemi var ondan almıyordur dedi ve kendiliğinden düzeldi çok şükür