Tbaltn Kızlar cilt bakımına gitmek istiyorum neslim güngen çekmeköy şubesini düşünüyorum daha önce giden var mı herhangi bir şubesine?
Mminnakanneee Tbaltn ben gittim iki kere yani genel cilt bakımı olarak iyi fakat özel bi sorununuz varsa çözdürmek için arkadaşında dediği gibi o zaman hastane daha mantıklı Genel yüz temizliği yapılıyor
Tbaltn caglanurcagla merhaba asla ama aslaaa menmun kalmadım . Suratımdaki yağ bezeleri için gittim asla bir tanesini bile temizlemediler. Boşuna gitmiş oldum. Daha sonra erdem hastanesine gittim çokkk ama çoook menmun kaldım .
Tbaltn caglanurcagla rica ederim. İstanbul Ümraniye çakmak erdem hastanesine gittim ben cokta menmun kaldım.
Tbaltn Eliffatma0113 evet geçti ama düzenli cilt bakımına gitmek gerekiyor yağ bezeleri tekrarlıyor malesef .
Tbaltn Gokyuzunde2 çakmak erdem hastanesine gittim ben arayıp sorarsınız sizi yönlendiriyolar cilt bakımı yaptırmak istiyorum dediğiniz zaman yardımcı oluyorlar.