Hayal123 Hayırlı geceler kızlar..her hastalığında acayip bir burun akıntısı oluyo kızımın 4 yaşında.. nadir hasta olur ama olduğunda peçete yetiştiremiyorum o derece akıyor en az 1 hafta.. Bu normal midir var mı böyle olan evlatlar acaba
MelisaGoktugMommy Hayal123 evet benim kizimda oyle hatta iyilesir o burun akintisi yine gecmesi bi kac gunu bulur ama tikanmasindan iyi canim
kitapkurdubebeninanasi Hayal123 benim oğlum da 21 aylik nadir hasta olur ama olduğunda da çeşme gibi akar burnu. O hasta olduğu hafta yer gök sümük içinde kalir😃
Tugce1634 Hayal123 süt içiyor mu acaba kızınız,benim okuduğum kaynaklarda süt ve kakao burun akıntısı,geniz akıntısıni cok tetikliyor mesela.
Hayal123 MelisaGoktugMommy tıkanıyor ama burnu akarken..gerçi doktorlara göre içine akmasından iyidir.. ama uyuyunca mecbur içine akıyo ve öksürük başlıyo
Hayal123 Tugce1634 süt değilde her gün ev yoğurdu tüketir sabahları da peynir yer.. acaba yapar mı bunlar
Tugce1634 Hayal123 evet onlar da kimi bunyelerde fazla mukis uretimi yapıyor.isterseniz 1 hafta kadar kesip durums bakin.insallah duzelir🙏