Valla artık kafayı yemek üzereyim 1 yaşını 20 gün geçti 11 aylıkken başladık 10 dk bir uyanmaya geceleri sürekli sallanmak istiyor ayakta da değil hamakta hamakta tehlikeli artık tutup kalkıyor diye kaldırdım yere yatal yaptım dön Allh dön uyumuyoe bütün gün uyumuyor resmen tamam diyorum gece kesin kesintisiz yatar bir saat uyuyor sonra sürekli uyanıyor yeme desen asla iştah yok zar zor oyunla yiyor eli sürekli ağzında kendini kusturmaya çalışıyorum iki üç gün önce iyiydi şimdi iyice uykuyu kaybetti sürekli uyanıyor napıcam böyle sabır diliyorum bolca kendime çocuğu böyle olup düzene giren varmı deliksiz uykuya hasretim