
Göğüs ucumda bu şekilde yarık var yarada değil aslında ama bebeğim emerken yarığın üst tarafını daha çok çekiyor ve bir türlü geçmiyor bebeğim 2 aylık oldu ama hâlâ ağrıyor bu yüzden yara olmadığı için merhem felanda işe yaramıyor ne yapabilirim acaba fikri olan var mı 🙏