anonimhanim_ benim kızım 18 aylık şuan yeni uyuttum ve yanında o piş piş sesi açık bununla alakası yok çünkü ben ne tv ne telefon göstermedim doğduğu andan itibaren hayatımızda sadece kitaplar var ve ben kızım olduğundan beri sanki yetişkin biri varmışcasına onunla sıhbet ettim, ediyorum ve düzenli her 3-4 saatte bi kitap okuma saatimiz var, oyuncaklarla, suyla yani etkinlik saatimiz var hiç boş bırakmadım hatta kedi aldım sırf kızım için kediyle ilgilensin diye kedimizin uyku ve mama saatleri haricinde de onunda canı istediği vakitlerde de onunla oyun saatlerimiz var ve kızım daha 11 aylıkken ikili cümlelere başlamıştı baba geldi, baba gitti, kakıl (çakıl kedimizin adı) hop hop gibi gibi tekli kelime hazinesi zaten oldukça geniş