Fyzannesi Anneler sezaryan oldum 3 gün sütüm gelmedi mama verdik biberonla şimdi sütüm geliyor bebeği nasıl aliştirabilirim zorlanıyorum 😪😪 mamayı bir anda bırakmalı mıyım ? Sütümü sağıp şırıngayla versem nasıl olur ?