Kızlar 72 gün önce sezaryen oldum. Çıktıktan sonra vurulan ağrı kesici rahim toparlayıcılardan biriydi(hangisi hatırlamıyorum),vurulduktan sonra bacağımda nohut büyüklüğünde elimi değdikçe hissediyordum geçer dedim ama son 2 gündür o bölge şişti, kızardı ve elimi değdiğimde o bölgenin ateşli olduğunu hissettim. 2 ay sonra böyle bişey olabilir mi ya? Yaşayan var mı? Bacağımda çok ağrı yapıyor o kadar gün sonra nasıl böyle bişey oluyor ben anlayamadım😒