Birdunyabircennetannesi Pipetli bardak aldım artık büyüdü biberon kullanmak istemiyorum ama çekemiyor nasıl alıştırcaam?
Dolores Birdunyabircennetannesi aslında emme refleksi ile hemen çözüyorlar pipeti. Eline verin biraz oynasın çözer diye düşünüyorum. Hiç olmadı diyelim pipeti su dolduracaksınız parmağınızla bir taraftan kapatacaksınız ağzına damlatın ya da çekmesini sağlayın birkaç deneme sonrasında öğrenir diye düşünüyorum
Sarikuzumalp Birdunyabircennetannesi youtube de videoları var bunun ordan izleyin deneyin kolayca alışır ☺️
Blueandpurple72 Ağzına damlattim sonra kendisi öğrendi 🥰 birde pipete suyu çekiyorsun parmağinla tutuyorsun ağzına dokuyorsun pipetten öyle de ogreniyorlarmis canım
Birdunyabircennetannesi Blueandpurple72 Ama suluk sert sıkılmaz ki veya o çekip vermeyi nasıl yapacağım 🤦
edanrr pipetin üst kısmına parmağınızla dokunup pipetin içerisinde su kalacak şekilde ayarlayın, bebeğinizin ağzına o su geleceği için daha sonra emme refleksi ile çekmeye başlayacak ve suyun geldiğini kavrayacaktır öyle öyle alışır