Ayseasel1029 azicik büyüdüler mi zaten kaka sayisi azaliyor ve bezi hala islaksa aglamiyorsa huzursuz degilse doyuyordur mutlaka. Zaten birdahaki tartimda kilo alimindan anlarsin. Belki bu aralar seni fazladan istiyordur, bebisler dönem dönem anneye daha cok ihtiyac duyar. Gögüsdeki sütte bebegin ihtiyacina göre zaten belki bir gögüsün terbiye olmustur. Emzire biliyorsan, az dolap gögüsünü biraz fazladan ver ne kadar emerse o kadar süt olusur