newmom89 Merhaba bebeğimin kucakta bacağı morarıyor. Tamam mantıken kucakda kan dolaşımından dolayı oluyordur diyorum ama sizde yaşıyor musunuz böyle merak ettim.Doktora soracağım ilk randevumuzda aklıma takıldı.
newmom89 Dolores iki bacakda morarma oluyor. Yani hani parmağınızı sıkarsınız bir tarafda renk değilşkliği olur ya öyle. Kucakda o kadar sıkmak mümkün değil zaten o yüzden niye böyle morarıyor anlamıyorum
newmom89 Efy iki bacakda morarma oluyor. Yani hani parmağınızı sıkarsınız bir tarafda renk değilşkliği olur ya öyle. Kucakda o kadar sıkmak mümkün değil zaten o yüzden niye böyle morarıyor anlamıyorum
Efy Benim oğlumda da oluyor tüm bacağı doktora sorduğumda damar yapısı tam gelişmediği için olur demişti nokta nokta mor gibi damarlar görünüyor sanki anlatamadım tam ama