Huma_kus34 autlet magzasina gittim orda bile kırmızı etiketli indirimlerin arasında olan eşofman bile 150 TL di onun aşağısında 3 yaşa göre eşofman bulamadım yazlikalri alayım bari seneye rahat ederim dedim en ucu tişörtü bile 50 TL di 25 _15 lcwaikikiden ne güzel şortlar tişörtler buluyorum bayram için aldığım gömlek ve kot sorta 50 TL vermiştim şimdiki fiyatları görünce keşke daha fazla alsaymisim diyorum dmont almam lazım bakmadigim yer kalmadı e bebekte bile geçmis senenin montu 200 TL di geçen kış Tuğba diye marka kaşe kaban aldım kendime 600 e bu sene çocuk fiyatı o fiyat 900 olan Bebek montu bile gördüm insaf dedim