İsilik sicaktan oluyor muhakkak. Her gun dus aldirmaya ozen gösterin, deniz suyu da cok iyi geliyor, hakiki gül suyu da cok iyi geliyor. Ama isilik olmaması için çocuğunuzu kat kat giydirmemeye ,terletmemeye ozen gösterin. Her gun duş kesinlikle aldırın.