Eşim aşırı horluyordu dediğiniz gibi ben de bebeğim de uyanır olmustuk, burnundaki egrilikten zannettik ameliyat oldu yine de düzelmedi, artık KBB doktorumuz burunla ilgili birşey değil dedi , göğüs hastalıklarına yönlendirdi randevu günümüzü bekliyoruz uyku merkezine yatacak ona göre bir çözüm olur inşallah