Bebeğim 9 aylık oldu ama çoooook fazla yemek seçiyor, her şeyi yemiyor. Bazen yiyemiyor gibime geliyor. Öğürüp kusuyor. Bazen de tadını beğendiyse yiyebiliyor. Ne yapmalıyım bilemedim. Başına böyle bir durum gelen var mı ? Varsa bu durumu nasıl aştınız acaba ?