Merhaba kızlar acil bilgisi olan yazabilir mii
Geçen hafta 2 aylık kızımla uçakla kastamonuya gittik gidişimizde sorun yoktu 1 hafta kaldık bugün döndük döndükten sonra ilk uyanışında herhangi bir sorun yoktu ama akşama doğru hiç susmadan ağladı normalde kucağıma aldığımda sakinleşir susardı giderken kalkışta mama verdim inişte emzik tuttu dönüşte her ikisinde de emzik vardı ve uyuyordu uyuduğu için aktif emmedi sanırım kulağında sorun oluşmuş olabilir mi sizce? Ondan dolayı mı ağlıyordur banyo yaptırıp uykuya yatırdım bir kaç kez ağlayarak uyandı sonra 2 saat kesintisiz uyudu kulağında basınç oluşmuş ise sizce ne zaman düzelir yada sorun oluşturur mu???