Oğlumda öyleydi hiç oturmazdi evdeyken hep overdim aaa benim oğluma babası oto koltuk almış hemde kırmızı ben mi binsem acaba bunun gibi cümleler kurdum sürekli ovdum övdüm hiç usanmadan hergun bunun gibi şeyler söyleyerek imrendi ben ben ben diyodu birde oto koltuğunun camına Tweety,Mickey mouse,panda,türk bayrağı stickerleri aldık bunları çok seviyor çünkü veee artık hep oto koltuğuna biniyor bende rahatım çok şükür 🤲