Fayah01 sezaryen sonrası benim başıma geldi. Haftalarca sürdü. Artık yolarcasına kaşımak istiyordum. Hastaneye gidemedim sağlık ocağına gittim. Ne içiyorsan bırak dedi. Ben de o sıralar süt yapsın diye bitki çayları ve bestlak kullanıyordum. Hepsini bırak kaşıntıların geçtiğinde tek tek yeniden kullan bir şey aletji yapmış onu bul dedi. Bi de krem vermişti hap da verdi ama kullanmadım. Kurdeşen döküyorum sanmıştım öyle bi kaşıntı. Neyse sonuç olarak ben biranda her şeyi kestim. Sonra sütüm azalınca bestlak kullanmaya devam ettim. Muhtemelen bitki çayları bende alerji yaptı.