Arkadaşlar bebeğim 8 aylık ve gözüne mikrop bulaştı. Benim gözümde vardı şuan ona da bulaştı çok dikkat ettim ama yinede bulaştı başına gelen var mı ? Pazartesi doktora götürcegim pazar oldugu için götüremiyorum . Doktor bulaşabilecegini söylemişti zaten ama yine de çok tedirginim. Başına böyle bir şey gelen var mı ve neler yaptınız ?