Duygusal olmuyor musunuz?
Daha 6 aya yaklaştık. Emzirmeyi çok seviyorum. Bir süre sağarak verdim o duygudan mahrum kaldım. Biberona alıştı. Silikonla verdim. Aynı hazzı kesinlikle vermedi silikon. Öyle ya da böyle emzirdim. Şuan bir süredir silikonsuz emziriyorum şükür. Ama hâlâ hasretim emzirmeye. O kadar çok özlemişim. Bazen diyorum memeden nasıl kesecegim onu ilerde. Allah izin verirse en az 2 sene emzirmek hedefim. Sonrasında nasıl boşluğa düşerim bilmiyorum. Burada 6. Ayında gece beslenmesinden kesenleri okuyorum. Onu bile istemiyorum. İstiyorum ki kalksın emsin. Elbette gece beslenmesinin de kesilmesi bebek ve annenin uyku kalitesi bakımından gerekli. Gece en azından 2-3 kez kalksın emsin istiyorum. Fazlasını elbette istemem ama emmeyince sanki uyarılma olmadığı için sütümun azalıp kesilmesinden korkum var. Benim gibi var mı emzirmeye hasret, emzirmeyi seven kişiler?☺️