Birsenbirbenbirdebebek Gece uyurken bebeğim buz kesiyor. Vücut sıcaklığını ölçtüğümde 34.9 -35.1 falan çıkıyor.. nedenini bilen varmı? Neden böyle olur?
Sia Birsenbirbenbirdebebek gece kan dolaşımı yavaşlar zaten o yüzden ısıda düşüş normaldir. Siz elinizi ensesine göbeğine karnına dokundurun oralar da serinse usuyordur ama el ayak kol soğukluğu illa üşüme anlamına gelmiyor.
Birceninannesi Birsenbirbenbirdebebek terliyodur. Terleyip soğuduğu için siz üşüdüğünü düşünebilirsiniz. Ateşi nerden ölçüyosunuz? Yine vücudu terden dolayı nemliyken ateşini ölçerseniz vücut ısısı da düşük çıkar sağlıklı bi ölçüm olmaz o şekilde.
Birsenbirbenbirdebebek Birceninannesi kulak ölçümü yapıyorum. Bilmiyorum aslında huzurlu uyuyor Ama göğüsünü ensesini kontrol ettiğimde de serin. Üstünü örttüğümde de bu sefer terliyor
The_Ana Birsenbirbenbirdebebek o zaman yattığı odaya termometre almalısın odanın sıcaklığı 22 23 arasında olmalı Ateşi 36nın altında olunca üşüyor demek
biryazmasali Birsenbirbenbirdebebek ensesinden kontrol edin ensesi sıcaksa üşümüyordur oda sıcaklığı kaç kalın giydiriyor olablrsinz terliyip soğuyordyr muhtemelen o yuzden
Burcubuse26 Odamız 30 derce asklı atlet var kısa şort var üstünü örttürmüyo ensesi serin sanırım terliyor zaten 9dan beri 4 kere uyandı sıcaktan heralde😒