Benim kızımda 2 ay 20 günlük gece ve gündüzü ayırt etmesi için gündüzleri ışık alan ve biraz daha ses olan yerde uyutuyorum gece daha sessiz ve loş ışıkta uyuturum.
Saat akşam 10-11 gibi gece uykusuna geçiyor saat 8den sonra uyumamaya çalışıyorum 9 gibi bonya yapıyoruz. Emerek uyuyor bu şekilde dalmazsa kucağımda pıș pıșlayarak, ninni söyleyerek evde dolanıyorum. Kundak çok yapmıyorum ama bazen eli kolu çok oynuyor sarıp da kucağımda geziyorum.
Duş sonrası uyku rutinine çok inanıyorum denediniz mi bilmiyorum ama faydalı olacaktır.
Biraz uzun oldu ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.