Kızım 27 aylık 1 ay oldu tuvalet eğitimine başlayalı çişi öğrendik ama çişim var demiyor 2-3 kez söyledi bu süreçte ben takip edip götürüyorum tutma süreleri de uzadı onda sorun yok ama kakasını tutuyor 2 kere kendi isteğiyle yaptı , hiç zorlamadım hep tuvaleti eğlenceli hale getirdim karşısında bende oturdum klozete şarkılar kitaplar ödüller vs. Daha önce ciddi makat çatlakları olmuştu bebekken çocuk cerrahı da tuvalet eğitiminde kabızlığa dikkat etmemi 24 saati geçerse kaka yapmazsa lağman yapmamı istedi bende 2 gün yapmazsa lağman ile yaptırıyorum ama ne kadar daha devam edecek bilmiyorum lütfen bu durumu yaşayan tecrübe paylaşsın