Kızlar selam. Komşum kızına bezi yaklaşık 1 senedir bıraktırmıştı. Gece ve gündüzü aynı anda bıraktırmıştı ve kızı hiç altına yapmamış. Gece tuvaleti geldiğinde yatakta kıvranıyor zaten anlıyorum ben uyandırıp tuvalete götürüyorum diyordu. Kızı tuvaletini tutuyordu yani hiç problem yoktu. Şimdi 3 yaşına girecek ama son zamanlarda hatta yaklaşık 1-2 aydır gece sürekli altına yapmaya başlamış. Gündüz hiç böyle bir problem yokken gece sürekli altını ıslatıyormuş. Sebebi ne olabilir hiç bilmiyoruz. Yani 1 sene hiç problem yokken ne oldu da gece altına yapmaya başladı anlam veremiyor annesi. Bilgisi olan veya çocuğu böyle olan var mı yardımcı olur musunuz