ben oglimun 3 yasu olacak insaAllah.yaklasik 1 ay omce cpk kotu hastalik gecirdi.hastalikdan sonra aynen siz dediginiz gibiydi ve artik konismasinida etkiliyordu bu durum.doktora gidicez deye bekliyorduk ama esime dedim eczaneye soyle boyle bir sorun oldugunu bir sprey falan belki onerirler.sagolsunlar vermisler sabah aksam kullandim sadece ve dunden beri oglum burnu surekli akiyor ara ara basla spreyde kullamiyorum yumsatsin diye.bir kac gune boyle boyle temizlenir duye umud ediyoruz.cok fena akiyor ama