3 ay 10 günlük bebeğimin hergün banyo yapmasına rağmen kuşağını temizlediğini halde çok pislik çıkıyor kışlak çubuğu sapsarı oluyor ve sürekli huzursuz ağlaması acaba kulakları mı agrıyor düşüncesi oluşturdu bende bazen kalıntı şevklimde pislik te çıkıyor tecrübeli anneler nasıl anladınız doktor muayene ederken kulagınada bakmadı