Osge01 Bebegim 8 aylık ama hic bi ek gıdayı zevkle yemiyor . bi kaşık veriyorum digerini istemiyor .sebze denedim meyve denedim ne yapacagimi şaşırdım .bu süreci yaşayıp atlatan var mı
Mervebglm Osge01 bende cevapları bekleyeyim çünkü aynı 7 buçuk ay olacak bir kaç güne ama binbir türlü haraket ile yediyorum ağzını açmadı için şekilden şekile giriyorum sadece yoğurdu ağzını isteyerek açıp yiyor