catlakbianne Gündüzleri enerjisini atmadı için parka vs götürüyorum koşuşuyoruz oynuyoruz. Normalde uyanır ama emer uyurdu artık uyanıyor ve oturuyor 4te. Tek uyku yapıyor sabah 8de kalkıyor gece 9da uyuyor. Dişten desem 1aydır böyle çok yoruldum