Sevgili anneler 2 aylık olmamıza 1 hafta kaldı bebeğim gece zorlasa olsa 2 de uyuyordu şimdi gündüzleri uyuyor akşam 11 e kadar sürekli uyku halinde ara ara uyanıyor emiyor yatıyor gece gibi yaşıyor gündüzü , gece napıyorsak onu yapıyoruz gündüzleri. Geceleri de gözlerini uyumıcam der gibi kocaman açıyor uyumuyor sabaha kadar uyanık ne yapıyorsam uyumuyor tam uyudu diyorum gözünü açıyor. Anlayacağınız gecemiz gündüz gündüzümüz gece oldu. Gece uyumayıncada uykumdan bişey anlamıyorum çok bitkin düşüyorum. Ne yapsam düzelir böyle bizim gibi olan var mı neler yaşadınız ?