Alparslan09 14 aylık oğlum var aynı dediğin gibi iştahı yerinde bi bebekken sadece meme isteyen bi bebeğe dönüştü 😞 kimi zaman sadece meyve ve sütle geçen günlerimiz oluyor çeşit çeşit yemek yapsam da😔 doktorumuz olabileceğini asla zorlamamam gerektiğini söyledi bu dönemler böyle olabiliyormuş. 3 lokmayı geçerse öğünümüz mutluluktan ağlıcak gibi oluyorum 😓