Berilsmom13 Evet canım çok daha güzel telefonlar var biliyorum Şu an elimdeki Xiaomi ama hiç memnun değilim servisten yeni geldi sıfır geldi benim telefonum arızalandı yapamadılar Ben de bu telefondan hiç memnun kalmadım iPhone almak çok istiyorum ama iPhone için şu an o kadar para veremem yani o yüzden ben de Samsung düşünüyorum xiaomi’nin kamerasını beğenmemeye başladım yoksa Samsung çok tercih meselesi değil bende yani