Arkadaşlar mağlum herşey el yakıyor. LC wakıkı den hep alıyordum ve memnundum aslında ama fiyatlar uçuş olmuş maalesef o yüzden daha o fiyatlara almayı düşünmüyorum zaten ikiz bebeklerim herşeyden ikişer alıyordum tez büyüyorlar kısa süre giyiyorlar o yüzden o kadar yüksek fiyat veremem . Var mı bildiğiniz güvenilir alış veriş yaptığınız sürekli bir yer arkadaşlar memnun kaldığınız teşekkürler şimdiden 😊🙏