Dentist8 15 gün önce normal doğum yapmıştım,4 dikişim var beni delirten bir kaşıntı var elimle dokunduğumda balon gibi bir şey de var. Doktorum zalain diye bir krem vermişti ilk günler rahatlattı ama şimdi etki etmiyor kafa yiyeceğim lütfen yardım edin
isimsiz___ Dentist8 elma sirkesi varsa ılık suyla karıştır pamukla sil rahatlatır biraz ama dikişlerin kaşınıyor büyük ihtimal ve iyileşene kadar böyle olur gibi
Tubis_0 Dentist8 sıcak suya otur dayanabildiğin kadar ben ilk zamanlarda peçeteyle kaşıdım baktım sonrası acı oluyor sıcak suya oturdum o biraz da olsa iyi geldi
Melikekuzey Canım öncelikle geçmiş olsun ben hamilelikte çok çektim o kaşıntıdan önerim nioli yağı Alman iç çamaşırına 2 damla damlat geçiriyor bebeklere de oluyor pişik falan için kullanabilirsin