Happymamii olabilir canımm benim sütüm 1 ayda geldi..bu iş stres yapmadan oluyor..solgarın arpa mayası vitamini cok güzel süt yapıyor,bol duş,uyku bide..birde mamayı biberon yerine EDS sistemi ile ver..sana istersen anlatırım nasıl olduğunu..googledan bak eds beslenme diye hem seni emer hem mamayı içer bana hastanede öğrettiler sütümde arttı mamayıda içti sonra 2 yaşına kadar emdi oğlum meme reddi yaşamadık,ilk 4 ay da meme reddi yaşayabilirsin..