ebruli_pyz TL nin değeri kalmadı artık. Biriktiren bile her geçen gün değersizleşiyor. Bir mal mülk sahibi olup borçlanma daha mantıklı.
Biz arabayla başlamıştık, model yükselte yükselte gidiyoruz 5 sene onların borcunu ödedik. Şuan bekliyoruz. Açıkçası 23 te neler olacak öngörülmüyor.
Şimdi de Oglanın birikmiş nakit var altına dönüştürmeyi düşünüyoruz. Veya dolar olabilir. Bilemiyorum. Bakacagız